close

 

話說這hotel babylon又有一篇開場白讓我拍案叫絕了

是有關於朋友的

讓我想起我工作三個月來………

(嘆)

順道一題昨天的MESSENGER千葉火鍋聚會還真不錯

雖然短了點… = =+

 

 


(一樣 英國腔對我來說實在是很難聽懂 XD)

 

酒店工作工時長
Hotel work means long hours

長得往往忽略了生活的其他範疇
So long in fact you might find yourself neglecting other *** of your life

若跟朋友或家人再無聯絡或見面
If you lose touch and haven’t been around for your friends and family

忽然發現六親已斷時不必驚訝
Then don’t be surprised to certainly find yourself isolated

你在以前的世界已變了陌生人
A stranger in your old world

但不獨你一個如此
But you are not alone

你不過是投入了迥然不同的生活
You simply become part of it different way of life

身邊換了也許原先見著討厭的人
With people who may *** to know you

你巴不得他們由地球消失的人
People who you’ll wish would disappear off the face of the earth

一有機會便作置你全副家身的人
***

然後有一天
Then one day

你乍然發現這一幫人
You wake up to discover

不知不覺間已成了你的朋友
That these people have somehow also become your friends

以工論工 這一份也不乏其好處
As jobs go, it’s not without the true ***

 

 

 


 

這句話送給我好久沒聽到消息的………們!

I'll never give up contacting you.

我打死不會不跟你聯絡的

 

放心去忙你的事吧 我也在忙著自己的事

但我不得不說 超常想到你的(嘆)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    raxxxxx 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()